Selasa, 29 September 2009

Unik & Jadi Pilihan Ramai




MENJELANGNYA cuti sekolah yang bermula pertengahan Novembernya ini, sudah menjadi kelaziman masa yang sesuai untuk majlis perkahwinan.
Dan antara aksesori utama yang berada dalam senarai pengantin ialah bekas bunga telur. Hari ini berbagai rekabentuk bekas bunga telur terdapat dipasaran. Jika dahulu, bunga telur diperbuat dari rotan, kertas keras seperti vanila kad, bakul kayu, dan sebagainya. Kini bekas bunga telur tampil dengan gaya anggun dan eksklusif seperti tembikar yang mempunyai bentuk dan keunikan tersendiri.
Justeru itu, Yusja Kraf tidak ketinggalan menghasilkan produk menawan ini untuk menjadi pilihan kepada pengantin sebagai cenderamata kepada tetamu. Beberapa reka bentuk dan warna disediakan dari harga serendah RM2.80 hingglah kepada RM12.50 seunit!
Dengan kos yang setimpal dengan apa yang diberikan, sudah pasti tidak menjadi masalah kepada pengantin baru, pada hari berbahagia nanti.
Semuanya, dihasilkan dari buatan tangan penduduk Negeri Perak Darul Ridzuan! Halus dan kemas yang bermutu tinggi. Maklumat lanjut dan tempahan, terus sahaja ke kios Yusja Kraf di R&& Sungai Perak, Lebuhraya Utara Selatan menghala ke Selatan.
Atau hubungan telefon yang tertera di sebalah kanan. Selamat berbelanja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan