Ahad, 27 September 2009

Selamat Berkunjung

Keterangan gambar: Puan Yushaliza bangga dengan lampu tidur unik berasaskan labu hiasan
Salam sejahtera.
Inilah julung kali Yusja Kraf memiliki sebuah blog bertujuan memudahkan peminat kraftangan tempatan memesan, menempah produk untuk dijadikan hiasan deko kediaman atau pejabat anda.
Antara kios jualan yang terdapat di sini ialah Yusja Kraf di Nombor 2 Kawasan Rehat dan Rawat, Dataran Sungai Perak Arah Selatan, Projek Lebuhraya Utara Selatan (PLUS) Kuala Kangsar, Perak.
Barangan kraftangan yang dijual seperti labu sayong, barangan besi (golok, parang, dan sebagainya), barangan rotan dan paling menarik ialah labu hiasan yang diubahsuai menjadi lampu tidur yang unik.
Harganya tak mahal, dari RM58 hingga RM145 seunit bagi lampu tidur labu hiasan dan ia mendapat sambutan orang ramai.
Menurut pengurus muda yang mengendalikan bisnes cenderahati ini, Yushaliza binti Hj Md Yusof, apa yang menjadi daya tarikan kerana kraftangan yang dijual di sini, unik dengan rekabentuk dan harganya sangat berpatutan.
"Apa yang penting pelanggan mendapat kepuasan dalam tawar-menawar dengan barangan yang mereka hajati. Selebihnya rekabentuk yang unik seperti labu hiasan yang sesuai dijadikan lampu meja untuk ruang tamu atau bilik tidur," katanya lagi.
Sekiranya anda ingin memesan atau menempah kraftangan yang dihasilkan oleh perekabentuk dari Yusja Kraf, hubungi Ahmad Safuwan Sedi atau Yushaliza menerusi 016-5433882, 014-3043970 atau faksimili 05-7576467.
Pesan Yushaliza, sudi-sudilah berhubung dengan kami.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan